Over Citymarketing Arnhem
Citymarketing doe je samen. Tenminste, als je het goed wilt doen! Stichting Citymarketing Arnhem fungeert als de regisseur van de Arnhemse citymarketing. Als verbinder. Als de organisatie partij die de marketing- en merkstrategie van de stad samen met partners in de stad (en regio) vertaalt naar concrete actie.
In nauwe samenwerking met de gemeente en vele organisaties en bedrijven werken we samen aan een sterk merk Arnhem en aan een goede promotie van de stad. We zoomen uit naar het grotere plaatje en zoomen in naar specifieke acties.
Dit is Arnhem
Arnhem is de thuisbasis van makers en bouwers. Een groene stad waar ‘duurzaam’ een werkwoord is. De stad van mensen die een slag kunnen verliezen én die zich nooit gewonnen geven. De Gelderse hoofdstad met het gouden én het rauwe randje.
Waar de inwoners de Rijn verlegden om een stad aan de Rijn te zijn. En waar de trolleybus wegreed uit het naoorlogse puin. Waar een grote verscheidenheid aan mensen jaarlijks het verleden herdenkt en bouwt aan de toekomst. Maar bovenal stad van de Ernemmers die kunnen nuilen, niet snel onder de indruk zijn en een groot trots ‘hert’ (hart) hebben.
Wil je op de hoogte blijven van wat er in onze stad speelt? Bezoek onze ditisarnhem.nl voor alle Arnhemse verhalen.
Het merk Arnhem
Veel Arnhemmers streven naar en werken aan creaties en initiatieven die aantoonbaar vernieuwend zijn met een duurzame, zichtbare en zinvolle bijdrage voor mens en maatschappij. De website ditisarnhem.nl biedt hen een podium om dit aan de wereld te laten zien.
Het merk Arnhem, in beheer bij de Stichting Citymarketing Arnhem, biedt inspiratie en begeleiding om hier handen en voeten aan te geven.
De merkwaarden van Arnhem komen logisch voort uit de kracht en het onderscheidend vermogen van de stad: groen, vrij, creatie(f).
Groen zijn onze longen
Creatief is onze geest
Vrij is onze stad